سرور HP
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

سرورها در انواع مختلف، توسط شرکت های بزرگ تجهیزات شبکه تولید و در بازار موجود می باشند. اما در این میان، سرور های HP از محبوبیت ویژه ای در میان کاربران برخوردار هستندبه طوری که می توان گفت سرور HP یکی از محبوب ترین نوع سرور ها در ایران است. محبوبیت زیاد این سرورها به خاطر استفاده زیاد آنها در ارگان های مختلف خصوصی و دولتی می باشد و به همین دلیل این روزها خرید سرور اچ پی با کیفیت یکی از دغدغه های مجموعه های مختلف شده است.

  1. عملکرد عالی: سرور های اچ پی خدمات پشتیبانی مشتری خوبی را برای هر نوع مشکلی فراهم می کنند. سرورهای اچ پی در چندین نسل خود تغییرات زیادی داشته و به مرور زمان بسیار بهبود یافته اند. برای ایجاد یک مرکز داده جدید برای تجارت خود، سرورهای اچ پی بهترین گزینه از نظر قابلیت اطمینان و سازگاری را دارند.
  2. مقیاس پذیری: سرورها به طور خاص برای اتصال چندین کامپیوتر و دسترسی به منابع استفاده می شوند. کامپیوترهای شخصی بسیار محدود هستند و با افزایش نیاز شما، نمی توان آنها را افزایش داد اما سرورهای اچ پی به سادگی می توانند تجهیزات و تکنولوژی مورد نیاز خود را روی سرور پیاده سازی کنند و نیاز های خود را بر طرف کنند.
  3. قابلیت اطمینان: سرورها نسبت به کامپیوترهای شخصی از اجزای بهتری ساخته شده اند که این موضوع قابلیت اعتماد سرورها را بالا می برد. معمولا سرورها افزونگی داخلی دارند تا از خرابی یک قسمت جلوگیری کنند. سرورهای اچ پی عملکرد عالی در این زمنیه داشته و بهترین رده را از آن خود کرده است.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید: 

سرور HP





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: